top of page

Sunday Morning

2008-

Çok fazla şey birikti. Evde çok pislik birikmiş mesela. Ayrıca elektrik süpürgesinin hortumunda da çok fazla toz ve saç birikmiş. Tıkamış boruyu. Ne alakası var şimdi bütün bunların? Birşeyler yazmalıyım proje yazmalıyım. Ayrıca buraya yazılan herşeyin Google'ın disütopyamsı makinelerinde arşivlendiğini de öğrendim. Zaten neden Google bize bedava hizmet sunsun ki diye düşünmek gerekiyordu baştan. Blogmuş. Başlarım blogunuzdan. Google'ın merkezindeki gün geçtikçe büyüyen makinelerde de birsürü saçmalık birikmiştir o zaman. Nedir bu kontrol hırsı? Bir konser de yok. Hava da kapalı. David Lynch Dumbland diye bir minimal animasyon yapmış zamanında. Anime dizi gibi. Bildiğin çöp adamlar pis adamlar. Osurup kıçını kaşıyan cinsten. Herkes gibi yani. Ama oldukça pis resmedilmiş. Karısını falan dövüyor. Komik aslında. Ondan da sıkıldım kapattım.Artık reklamları izleyemiyorum. Insanlara attıkları yalanların iyice boku çıkmış çünkü. Sigorta reklamının teması özgürlük, banka kartının adı ideal.Neyseki artık o kalmadı. Pis herifler. Okullarda Uykusuz okutmaları lazım bence. Geçen gün iş arkadaşım anlattı, Bolu'da bir arkadaşı ilkokul öğretmeniymiş ve çocukların hepsinin idiot gidi olduğunu söylüyormuş. Çocuklar resmen idiotmuş yani söyleneni falan anlamıyorlarmış. Sebebi de çocuklara habire lahana yedirmeleriymiş. Lahana topraktaki tüm elementleri absorbe eden bir yapıya sahipmiş. Çocukları aptal ediyormuş o elementler mineraller bilmem neler. Absürdite sınırları çoktan aşıldı, absürd bunların yanında rasyonalitenin kalesi gibi kaldı. İçimi sıktı pazar günü yine. Hep o pazar banyoları yüzünden. Yıllarca içimizi oydular be. Keşke yunanistanda olsaydım da iki taş da ben atsaydım. Pek şahane olurdu. Al bunu da kaydet Google efendi. Fak yu gugılyabani evet fuck you

 En son  
 yazılar
bottom of page