top of page

Flipped

2010

"Flipped" kadının ve erkeğin kafasının nasıl çalıştığına iyi bir örnek. Yalnız benim bir sorunum var. Bu gençlikten başlayan ve büyük bir aşkla sonlanan aşk hikayelerini izlemekten içim kıyıldı. Başına böyle bir şey gelmiş bir insan bile tanımıyorum. Aksine, hikayelerimiz öküzlüklerle, sabah kalkıp gitmelerle, uzun sessizliklerle, aniden çıkıp geliveren eski kız arkadaşlarla, aldatmalarla, sıkıntıyla dolu. Allahaşkına bir kişi çıkıp da desin ki, Ahmet bahçemize bir ağaç dikti benim için.

Onu beraber diktik 35 yıl önce, şimdi de çocuklar altında oturuyorlar. Ya da böyle bir şey. Ya da Hamdi beni Titanikten kurtardı. Ve ya Ersin benim için 6 ay boyunca parklarda yattı kalktı. Ne bileyim birisi çıkıp desin ki biz Muratla aslında 10 yıldır tanışıyoruz ama arkadaş olduk, başkalarıyla çıktık, hep beraber gülüp eğlendik, müzelerde parklarda gezdik…..Kimin başına geliyor böyle şeyler? BU filmler yüzünden kendimi çok büyük bir şeyler kaçırmış gibi hissediyorum…..Sanki bahçelerde büyüyen çocuklar benden daha çok yaşamışlar gibi…Ben neden yumurtadan çıkan tavuklar deneyi yapmıyor veya bahçeyi düzenlemiyordum? Neden kesilen ağaçların üzerinde durup buna engel olmuyordum? Ben kendi kendime komiklikler yapardım. Video kaydedip onu izlerdim. Babamdan tek gördüğüm buydu. Bu yüzden mi böyle düz bir insan oldum?

Fuck it.

 En son  
 yazılar
bottom of page