top of page

Kapı Şekli

2011

Saint Gilles mahallesindeki Parc Avenue’de, tuvalette oturuyorum ve tam karşımdaki kapıya bakıyorum. Bundan birkaç gün önce de, yine aynı şekilde Felix’in -Hazal’ın çektiği- resimlerine bakıyordum. İkisinde de bir aptallık, bir ne gördüğünü anlamamak var kanımca. Bu karşılaştırmayı yapmamın bir sebebi var. Bundan 2 yıl önce, Temmuz 2009’da, büyük ihtimalle Göcek’te bir marinada uyumaya çalışıyordum. Daha ne buraya gelmiştim, ne okulda bir kelime okumuştum ne de Orval denen biradan haberim vardı. Şimdi tuvalette otururken tam karşımda duran o 3 metrelik kapıya bakıyorum. Çünkü hayatımda gördüğüm hiçbir kapıya benzemiyor. Gördüm tabii böyle kapılar. Fransa’da birkaç gün. Veya Cihangir’de bir evde. Ama yaşadığım bir evde asla görmedim böyle bir kapı. Bu beni kapı görgüsüzü yapar mı? Bilmem. Gri ve ahşap kapı. Ahşap ve gri. Kapı kolları zevksiz siyahlardan değil. Bu nasıl da geldiği yeri beğenmeyen insan tipi. Temmuz 2011.

 En son  
 yazılar
bottom of page